נציג/ה בכיר/ה
תיאור
תמיכה מקצועית בנציגים במשמרת מענה וטיפול בנושאים ייחודיים כולל ביצוע שיחות אחראי ביצוע תדריכים והדרכות )בשיתוף עם ר"צ( תמיכה במענה ללקוחות עפ"י צורך מתן מענה מקצועי להתייעצויות נציגים ועירוב ר"צ במקרה הצורך איתור צרכים מקצועיים הן ברמת הנציג הבודד והן ברמת הצוות חניכה מקצועית לנציגים בכפוף להנחיית ר"צ בהתאם למסלול החניכה שגובש לנציג בקרה על סגירת מעגל טיפול בלקוח בזמן אמת בקרה על עבודה עפ"י נהלים ועדכון שוטף בנושאים מקצועיים בזמן אמת ביצוע שיחות אחראי והתערבות בטיפולים מורכבים/אסקלציה
דרישות
ניסיון כנציג/ת שירות – שנתיים + או נציג/ה בכירה – שנה + הבנה במחשבים עבודה מול אופיס ומערכות אחריות יכולת עבודה בלחץ אסרטיביות אדיבות עבודת צוות יכולת לקבל החלטות תקשורת בינאישית מעולה משרה מלאה במשמרות 8:00-16:00 11:00-19:00