רכז/ת תפעול ובקרה
תיאור
אחריות למדידה וחקירת ביצועי המוקד בכלל תחומי הפעילות. האזנה לנציגים/ות on/off line ביצוע משובים מקצועיים בקרה על עבודה עפ"י נהלים מדידת רמת המקצועיות ובחינת צורך בהדרכות ייעודיות בקרת תהליכי עבודה בקרה על עמידה ב – SLA (זמני חזרה ללקוח). אחריות על משאבי אנוש במוקד: גיוס וקליטה, דיווח שעות ריכוז חומרי הדרכה וקורסי חניכה אחריות על ריכוז ותיאום כלל ההדרכות במוקד דוחות ביצוע ברמה יומית/שבועית/חודשית תחזוקה שוטפת של מנהלת הידע אחריות תפעולית כגון: הזמנת ציוד/ עבודה עם ספקים ועוד.
דרישות
ידע באופיס ידע במערכות ובמחשב ניסיון כנציג/ת שרות בכיר/ה / חונכ/ת יכול ירידה לפרטים אדיבות יכולת עבודת צוות הבנת סיטואציות תקשורת בינאישית מעולה יכולת העברת מסרים ותכנים