ראש צוות שירות לקוחות
תיאור
בניית תהליכים חדשים ושיפור תהליכים קיימים ניתוח, הסקת מסקנות ואיתור קשיים ביישום תהליכים. אפיון והפקת דוחות תפעוליים שוטפים אחריות שוטפת על רמת המקצועיות והידע של הנציגים אחריות על הטמעת פרויקטים במוקדים. ניהול הנציגים ברמה האישית כולל חופשים מעקב ובקרה על ביצוע משימות הנציגים ואופן ביצוע השיחה בקרה ומעקב שיחות מנהל בקרה ומעקב על טיפול בפניות חניונים מתן מענה לאחמש בשיחות מורכבות באון ליין ואוף ליין הדרכה והטמעה של נהלים וידע מקצועי בדיקה והצפה של תקלות במוקד מעקב אחרי התקלות
דרישות
ניסיון של שנתיים + בניהול שירות לקוחות, מוקדים וצוות גדול - חובה ניסיון ביישומי מחשב יכולת ניהול שיחה בסיסית באנגלית יחסי אנוש מעולים סבלנות וירידה לפרטים יכולת עבודה תחת לחץ עבודת צוות יכולת קבלת החלטות עצמאית אסרטיביות וראש גדול משרה מלאה במתחם עזריאלי בחולון